Komşusundan İllallah Etti
AHA-TEKİRDAĞ Çorlu’nun tanınmış simalarından olan kırtasiye işletmecisi Nazmi Ulutaş, işlettiği kırtasiye dükkanının üst katında oturan komşusunun yüzünden adeta işkence yaşadığını, hiçbir yetkili kurumun sorununa çözüm getiremediğini ifade ederek, “bir an önce bu işkenceden kurtulmak istiyorum. Yetkilileri göreve davet ediyorum” dedi.
Muhittin mahallesi, Selim Kahya Sokak, Kurtoğlu apartmanı, C.Blok altında uzun yıllardan beri işlettiği kırtasiye dükkanı adete su baskınına uğrayan Nazmi ulutaş açıklamasında şu ifadelere yer verdi; “Apartman sakinlerinin umursamaz ve duyarsız davranışlarından dolayı adeta işkence çekmekteyim.Apartmanın hava boşluğunda bulunan pis su borusuna, apartmandaki sakinlerin atmış olduğu izmarit, yanmış kağıt ve bezlerin tutuşması sonucunda, ana borular yanarak akan atık sular havalandırma boşluğuna birikmek de. Pis sular süzülerek dükkanıma akmaktadır. Her gün ortalama 20. büyük kovanın dolusu pis su boşaltıyorum. Akan bazı pis sular elektrik tesisatsının içinden geçmekte olup, yangın çıkma ihtimali son derece yüksektir.Ayrıca apartman sakinleri başta olmak üzere mahalle salgın hastalıkla karşı karşıyadır.
Her türlü kanuni yollara baş vurmamıza rağmen bu güne kadar hiçbir sonuç elde edemedik.Yetkili makamlara verdiğimiz dilekçeler elimde mevcuttur.İlgisizlikten dolayı ilerde oluşabilecek büyük problemlerde hesabını verebilecek bir kurum olacak mı? Yetkililerimizden insanlık namına rica ediyorum. Bir an önce bu sorunu çözsünler” dedi.
HABER: Abdurrahim YILDIRIM