Kimyasal Atık Depolama Tesisine Sanal Tepki

AHA BALIKESİR- Balıkesir'in Dursunbey ilçesi ODAKÖY'de Kömür ocağına yapılması düşünülen Kimyasal Atık Depolama Tesisine bir tepkide sanal alemden geldi. www.erhanortakoylu.com isimli internet adresine girenler, karşılarında maden ocağına yapılması planlanan kimyasal atık depolama tesisine karşı tepkileri dile getiren bir mesajla karşılaşıyorlar.


Mesajda www.erhanortakoylu.com alan adını kullanan kişi veya kişilerce, iş adamı Erhan ORTAKÖYLÜ'nün ODAKÖY'e yapılması planlanan Kimyasal atık tesisinden vazgeçmesi isteniyor.


www.erhanortakoylu.com internet adresine girildiğinde karşımıza çıkan mesaj;


 


Sayın Ortaköylü,



Dursunbey topraklarını bugüne kadar sömürdüğünüz , aldığınız canlar, yıktığınız yuvalar, babasız bıraktığınız çocuklar yetmedi şimdi de zehirlemeye çalışıyorsunuz. Aldığınız onca cana, kazandığınız trilyonlara karşılık göstermelik bir okul yapıp, “buranın insanını ben doyurdum” demek , vergiden düşerek birkaç öğrenciye burs vermek dışında  ne yaptınız. “ÖNCE İNSAN” sloganı ile insan hayatını hiçe saydınız hala da saymaya devam ediyorsunuz. Sizi akl-ı selime davet ediyoruz.  Topraklarımızı yok pahasına satın alıp , bu bölgenin alın terini sömürdünüz. Her devrin siyasetine sığınıp atınızı topraklarımızda rahatça oynattınız. Yeter artık! Bu saf, temiz insanların ve bu güzel ormanın yakasından düşün.


28 Nisan' da Odaköy'de "torunumu babasız bıraktınız, çukura bizide gömün, üzerimize 2 kürekte toprak atın" diyen ninenin feryadı sizin için hiçbirşey ifade etmiyor mu? Ormanın ortasına, fay hattının üstüne kimyasal atık depolatacak siyasi ve maddi güç sizde olabilir ama yıllarca size misafirlik etmiş, ekmek yedirmiş bu insanlara bir açıklama yapacak yürek sizde yok.





Odaköy atık projesi ile ilgili her detayı açıklamaya devam edeceğiz.


 


HABER- ERCAN BAL