Kereste Fabrikasın’da Yangın çıktı

AHA BOLU- Sabah saat: 9:30 sıraların da cıkan yangın büyük mücize atlattı. Köykent Projesi kapsamında Taşkesti beldesinde yapılan ve halen faaliyet gösteren kereste fabrikasının deposunda henüz belirlenemeyen bir nedenle yangın çıktı.

Kerestelerin alev almasıyla kısa sürede büyüyen yangına Taşkesti, Dokurcun ve Mudurnu Belediyesi itfaiyesi ile Orman İşletme Müdürlüğü ekipleri müdahale etti. Uzun uğraşlar sonucu söndürülen yangında büyük maddi hasar oluştu.

Başkan Sefa Özveren maddi hasarın şuan yaklaşık en az 70 milyar oldugunu ve daha sonra detaylı açıklama yapacağını ifade etti.

Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.

İlerleyen saatlerde bir yangın daha haberi  taşkesti ye bağlı gölcük köyünden geldi.orada da 2 katlı samanlık yandı.aldıgımız duyumlara göre de ilk gölcük köyüne Mudurnu daki yıldız entegre fabrikasındaki itfaiye araçı müdahale etmiş.

HABER- FATİH ÖZVEREN