Karakola Saldırdılar...

AHA- BATMAN-Belediye otobüs Şoförü ile bilet tartışmasına giren 3 kişi, önce Otobüsün camlarını kırdı, ardından Zabıta karakoluna saldırarak camlarını kırdı.

Olay Akşam Saat 23.00 sıralarında Diyarbakır Caddesi Endüstri meslek Lisesi önünde meydana geldi. Otobüse biletsiz binen 3 kişi, en yakın durakta bilet almaları uyarısında bulunan otobüs şoförü ile tartışmaya başladı.

Şoförü tehdit eden kimliği belirsiz 3 kişi, indikleri Otobüsün camlarını kırdılar. Hızlarını alamayan 3 kişi Zabıta karakoluna da saldırarak camlarını kırdı. Kimliği belirsiz 3 saldırgan olay yerinden kaçarken, İnceleme yapan polis, saldırganları yakalamak için çalışma başlattı.

HABER: ŞEHMUS USTABAŞI