İki sporcusunu kaybeden Adıyaman Belediyesi Hentbol Takımı Hentbol 1.ligde

Geçen sezon 1. Lig mücadelesi verirken ligin son maçı için gittikleri Kayseri deplasmanında meydana gelen trafik kazasında iki sporcusunu kaybeden ve play-off'lara katılamayan Adıyaman Belediyesi Hentbol Takımı gelecek sezon Hentbol 1. Liginde mücadele edecek.

Geçen sezon 1. Lig mücadelesi verirken ligin son maçı için gittikleri Kayseri

deplasmanında meydana gelen trafik kazasında iki sporcusunu kaybeden ve play-

off’lara katılamayan Adıyaman Belediyesi Hentbol Takımı gelecek sezon Hentbol 1.

Liginde mücadele edecek.

Geçen sezon namağlup yoluna devam ederken ligin son maçı için gittikleri Kayseri

deplasmanında meydana gelen trafik kazasında iki sporcusunu kaybeden ve kaza sonrası hak

ettiği play-off mücadelelerine katılamayan Adıyaman Belediyesi Hentbol Takımı, Hentbol

Federasyonunun aldığı karar doğrultusunda önümüzdeki sezon Hentbol 1. Liginde mücadele

edecek.

Türkiye Hentbol Federasyonunun resmi sitesinden yapılan açıklamada şu bilgilere yer

verildi: “Geçen sezon geçirdiği trafik kazası nedeniyle play-off müsabakalarına katılma hakkı

olmasına rağmen kaza nedeniyle katılamayan Adıyaman Belediyesi Spor Kulübü, Yönetim

Kurulu kararıyla Erkekler 1. Ligine alınmıştır.”

Konu ile ilgili bir değerlendirmede bulunan Adıyaman Belediyesi Spor Kulübü

Başkanı Aykut Dündar ise yaptığı açıklamada, “Geçtiğimiz sezon Hentbol Erkekler 2.

Liginde mücadele eden takımımız ligin son maçında geçirdiği talihsiz kaza sonucu iki

sporcusunu kaybetmiş, diğer idareci, şoför ve sporcuları ise kazayı yaralı olarak atlatmışlardı.

Sporcularımız başarılı geçen bir sezonun son maçına kadar namağlup olarak grup liderliğini

sürdürmüş, talihsiz olay sonucunda kaybettiğimiz sporcuların acısı ve yaralı arkadaşların

psikolojik ve fizyolojik durumlarından dolayı hak ettiği play-off maçlarına katılamamıştı.

Türkiye Hentbol Federasyonu 8 Haziran 2016 tarihli genel kurulunda aldığı kararla

takımımızın 2016-2017 sezonunda Hentbol 1. Liginde mücadele etmesine karar verdi. Bu

süreçte bizden maddi ve manevi desteklerini esirgemeyen, sürecin her safhasında yanımızda

bulunan Belediye Başkanımız Fehmi Hüsrev Kutlu'ya teşekkürü bir borç biliriz. Cenab-ı

Hak’tan bir daha böyle kazaların yaşanmamasını diler, arkadaşlarımızın hatırasını yaşatmak

adına takımımıza başarılar dileriz” diye konuştu.