"herkesin Polisi Kendi Vicdanıdır"...

AHA KASTAMONU (TOSYA) -Emniyet Teşkilatı’nın 165. kuruluş yıldönümü ve Polis Haftası etkinleri sebebi ile makam ziyaretleri devam ediyor.


POLİS, ÜSTÜN HİZMET ANLAYIŞI VE ÖZVERİ İLE GÖREV YAPIYOR

Emniyet Teşkilatı’nın 165. kuruluş yıldönümü ve Polis Haftası etkinleri nedeni ile Tosya İlçe Emniyet Müdürü nadir Sağpazar ve Tosya İlçe Emniyet Müdürlüğü personeli Tosya Kaymakamı Arslan Yurt’u makamında ziyaret ettiler. Ziyarette bir konuşma Yapan Tosya Kaymakamı Arslan Yurt, Polis Haftası'nda, üstün hizmet anlayışı ve özveriyle görev yapan Polis Teşkilâtımızın değerli mensuplarına başarılar diliyorum.165.kuruluş yılına ulaşmanın gururunu ve sevincini yaşayan emniyet teşkilatının laik, demokratik ve sosyal hukuk devleti olan Türkiye Cumhuriyeti'nin köklü ve temel kurumlarından biridir.


HERKESİN POLİSİ KENDİ VİCDANIDIR

Polisimizin vatandaşlarımızla iyi iletişim kurarak, bu güveni zedeleyecek tutum ve davranışlardan özenle kaçınacağına, halkımıza en iyi hizmeti sunabilmek çabası içinde olacağına inanıyorum. Gazi Mustafa Kemal Atatürk'ün 'Polis asker kadar disiplinli, hukukçu kadar hukuk adamı, bir anne kadar şefkatli olmalıdır. Herkesin polisi kendi vicdanıdır, fakat polis vicdanı olmayanların karşısındadır' dediği gibi Emniyet teşkilatımız ülkemizin bölünmez bütünlüğüne sonsuza dek sahip çıkacaktır.



TÜRK POLİS TEŞKİLATININ 165. KURULUŞ YILDÖNÜMÜNÜ SAYĞI İLE KUTLUYORUM

Güvenin olmadığı bir ülkede, huzurdan bahsetmenin mümkün atı yoktur. Bu bağlam da, zaman ve mesai merfumu olmadan, gecesini gündüzüne katarak toplumun huzuru, güvenliği ve asayişi yönünde fedakârca çalışmalar yaparak, bu kutsal görevi icra eden, gururumuz, olarak Türk Polis Teşkilatımızın 165. Kuruluş Yıldönümü saygıyla, kutluyor. Bu onurlu görevi layıkıyla ifa eden, başta çok değerli, Tosya İlçe Emniyet Müdürümüz Nadir Sağpazar olmak üzere, güzide polis teşkilatımızın tüm mensuplarına sağlık, mutluluk ve başarılar diliyorum’’dedi

HABER: İSMAİL CEM BOYACI