Göktürk Kültür Merkezi’nde şeb-i Aruz Gösterisi

AHA - HABER - Mevlana’nın 734. Vuslat Yıldönümü Anma etkinliklerinin son günü olan Şeb-i Aruz, Göktürk Kültür Merkezi’nde muhteşem bir gösteriyle kutlandı.  

 

Geçtiğimiz Cuma akşamı düzenlenen etkinliğe,  Göktürklüler büyük ilgi gösterdi. Tasavvufun kişi ve toplumların ortak dili, ortak nefesi, her kesimden bilim, kültür, sanat insanının buluşma noktası olduğunu belirten Eyüp Belediye Başkanı İsmail Kavuncu, “Bu tür etkinliklerimiz, belgesel gösterilerimiz, tiyatro oyunlarımız, müzikaller, konserler kültür merkezimizde devam edecek… Göktürk Kültür Merkezi, sanatseverlerin buluşma noktası  oldu, etkinliklerimiz devam edecek” dedi.