Eksik Oyuncu Sayısı 5 Oldu
AHA MUĞLA- Hafta sonunda deplasmanda oynanacak olan Altınordu maçının hazırlıkları bugün yapılan çift kale antrenmanla devam etti. Ligin bitimine 5 maç kala şampiyonluk yarışında iddiasını sürdürmek isteyen Fethiyesporda hedef İzmir deplasmanından 3 puanla dönmek. Öte yandan Fethiyesporda sakat ve cezalı oyuncu sayısı ise 5e yükseldi.
Spor Toto 2.Lig Kırmızı Grupta ligin bitimine 5 hafta kala gerek şampiyonluk gerekse düşme hattındaki takımların mücadelesi üst seviyeye çıktı. Geçen yıl play-off şansını son hafta kaçıran ve sezonu 6.sırada tamamlayan Fethiyespor bu sezon ise ligin bitimine 5 maç kala liderin 3 puan gerisinde 47 puanla 3.sırada yer alıyor.
Bu hafta sonunda deplasmanda Altınordu ile karşılaştıktan sonra önümüzdeki haftayı Mardinsporun ligden düşmesi sebebiyle hükmen galibiyet ile 3 puan alarak geçirecek olan Fethiyespor, 32.haftada deplasmanda Bandırmaspor, 33.haftada Fethiye Şehir stadında Eyüpspor ile karşılaşacak. Fethiyespor Ligin son haftasında 20 Mayıs Pazar günü Ankara deplasmanında Kızılcahamamspor ile karşılaşacak.
Sakatlıkları dolayısıyla sezonu kapatan genç oyuncular Enver Bayezit ve Mustafa Aykut Turanın yanı sıra tedavileri için Ankaraya giden Selçuk Özkan ve Engin Yeşilli ile sarı kart cezalısı Serkan Koçun yer alamayacağı bir kadro ile İzmire gidecek olan Fethiyesporda bu maçın son hazırlığı Cuma günü Fethiyede yapılacak.
Cumartesi günü maçın oynanacağı İzmire gidecek olan Fethiyespor kafilesi maç sonunda yine karayolu ile Fethiyeye geri dönecek. Eski Buca Stadında 22 Nisan Pazar günü Altınordu ile Fethiyespor arasında oynanacak olan maç saat 14.30da başlayacak.
HABER-AHA