Chpliler İstanbul İl Merkezinde Bayramlaştı
AHA İSTANBUL- 16 Ekim 2013, Çarşamba günü CHP İstanbul İl Merkezi çok büyük bir gruba ve sahipliği yaptı. Kurban Bayramı için İstanbullu CHPliler partinin il merkezini öğle saatlerinden itibaren doldurdular. Saat 14:00te İl Başkanı Oğuz Kaan Salıcı il merkezinde partililere bir konuşma yaptı. Partililerin bayramını kutlayan Salıcı, iktidara gelme ve iktidarı bırakmama sözü verdirttiği partilileri teker teker bayramlaşmak üzere sokağa davet etti.
Genel Başkan Yardımcısı Sezgin Tanrıkulu, İstanbul milletvekilleri Mahmut Tanal, Kadir Gökmen Öğüt, İhsan Özkes, Süleyman Çelebi, Haluk Eyidoğan ve parti meclisi üyeleri İl Başkanı Salıcıyla birlikte partililer ve konukların tek tek elini sıktılar ve bayramlarını kutladılar.