çepik Programı Ağrılılar Tarafından İlgiyle İzlendi

AHA/AĞRI-Ağrı Valiliği ve Ağrı Belediyesi'nin katkılarıyla TRT 6 da önceki gün Akşam canalı yayınlanan Aydın Aydın'ın sunuculuğunu yaptığı Çepık Programının Konuğu Ağrı'lılar oldu.
TRT 6’nın  ilgi ile izlenen programı ÇEPİK’in bu haftaki konuk İli Ağrı'lılar oldu.
Ağrı AK Parti Milletvekili Mehmet Kerim Yıldız, Ağrı Belediye Başkanı Hasan Arslan, Taşlıçay Belediye Başkanı İsmail Taşdemir İl Kültür ve Turizm İl Müdürü E Muhsin Bulut ve Ağrı Dernekleri Federasyonunun katıldığı gecede izleyicilerden tam not aldı.


Ağrı İl ve İlçelerinin Ekonomi, Eğitim, Turizm, Kültür, Sanat ve Tarihi, folkloru,  yöresel sanatçı dengbjler ile Ağrı mutfağı kısaca Ağrı İlinin tüm değerleri ön plana çıkarılan programda kadim ve engin zenginlikleri sahip olan Doğubayazıt ve ilçelerin tüm güzellikleri tanıtıldı.
Ağrı İli tanıtımı yapılırken,Ağrı Halk Eğitim Merkezinin halk oyunları, Ağrılı sanatçılara eşlik etti.
Program sonrasında Ağrı Belediye Başkanı Hasan Arslan “ Programda emeği geçen başta Ağrı Valimiz Ali Yerlikaya'ya Sanatçılarımız ile programda emeği geçenlere teşekkür ederim”dedi. Başkan Arslan, sanatçı ve davetlilere program sonrası verdiği yemekte Bu tür programları her zaman destekleyeceklerini söyledi.