Bu Okulda Veliler Kitap Okuyor
AHA KONYA - Konyanın Seydişehir ilçesi Merkez İlköğretim Okulu'nda toplum hizmeti kapsamında her Hafta Kitap Okuyoruz adlı projesiyle okul velileri ve öğrencileri kitap okuyor.
Okulun 3/D sınıf öğretmeni Hürriyet Demiral,"İki yıldır velilerimiz ve öğrencilerimizle birlikte her hafta Perşembe günleri saat 11-12 arasında sınıfımızda kitap okuyoruz erkek velilerimizin de gelmelerini istiyoruz şu anda onlar gelmiyor.Haftada 2 kitap okuyan bayan velimiz var ailelerine çocuklarına eşlerine okuma büyük yarar sağlıyor insanları birbirlerine yakınlaştırıyor haklarına sahip çıkıyorlar okul veli işbirliğine katkı sağlıyor.
Çocuğun ve annenin mutlu ve huzurlu olması okumaktan geçiyor okudukça bilinçleniyorlar geleceğe umutla bakan bir toplum oluşacağına inanıyoruz dileğimiz bunun tüm okullara yaygınlaşmasıdedi.
Okul müdürü Mevlüt Yurduseven,Sağlıklı toplum okumadan geçer bu amaçla okulumuz öğretmeni Hürriyet Demirala öğretmenlere öğrencilerimize velilerimize ilgilerinden dolayı teşekkür ediyorumdiye konuştu.
AHA KONYA
Enver HAYKIR