Başkanın Elinden Aşure

AHA - HABER - Tekirdağ’ın en temiz sahil beldelerinden biri olan Sultanköy’de Belediye tarafından Muharrem ayı dolayısıyla Merkez Camii önünde ve Belediye binasının önünde aşure dağıtımı yapıldı.

Sultanköy Belediyesi tarafından Muharrem ayı dolayısıyla Merkez Camii önünde ve Belediye Binasının önünde Belediye Başkanı Ersin Çolpan ve belediye personeli kendi elleriyle aşure dağıttı.

Muharrem ayının İslam dininde önemli olduğuna değinen Başkan Ersin Çolpan,

“Tarihimizde çok önemli bir olaylar yaşanmıştır. Milletimizin bu olaylara birlik ve beraberlik noktasında ayrı bir bakış açısı vardır. Böyle bir mübarek ay içerisinde belediyemiz tarafından güzel bir etkinlik yaparak vatandaşlarımıza hep birlikte aşure dağıtımı yaptık. Bilindiği gibi aşurenin içerisinde çok çeşitli maddeler var. Bunların harmanlanmasıyla güzel bir lezzet meydana çıkıyor. Bu da bizlerin farklılıkları zenginliği ortaya çıkmaktadır. Bu sebeple Sultanköy Belediyesi olarak 1000 kişilik aşure ikramında bulunuyor ve halkımızın muharrem ayını kutlarım.“dedi.




Abdurrahim Yıldırım