Başkan Yaşlılarla Kahvaltıda Buluştu

AHA MALATYA- Battalgazi Belediye Başkanı Selahattin Gürkan yaşlılar haftası nedeniyle ilçemizde 80 yaş üstü yaşlılarla kahvaltıda buluştu.


Belediye Meclis Salonunda verilen kahvaltıda yaşlılarla bir araya gelen  Başkan Gürkan sağlık durumlarının iyi olmamasına rağmen yapılan daveti geri çevirmedikleri için teşekkür ederek “ Yaşlılarımıza bir gün değil her zaman sevmeli, saymalı ve saygıda kusur etmemeliyiz.


Sizler bizim akıl danışmanımızsınız. Siz tecrübeleriniz ile gençlere her zaman ışık tutarak  geçmiş ile gelecek arasında bir köprü oldunuz” dedi.


 


Başkan Gürkan, bu toplantının aynı zamanda birbirleriyle tanışma ve kaynaşma toplantısı olduğunu belirterek yaşlı insanların  sosyal faaliyetlerinin daha da arttırılması için ilçemizde yaşlılara yönelik sosyal alan yapılacağını söyledi.


“Ülkemizin gelişmesinde büyük katkıları olan ve Anayurdun anayurt  yapılmasında en büyük fedakarlığı yapan  siz yaşlılarımıza teşekkür eder ,gününüzü kutlarım.”


Başkan Gürkan, yapılan kahvaltının ardından yaşlıların sorunlarını dinleyerek sohbet etti.


Davetliler, Yaşlılar haftasında onları unutmayıp güzel bir organizasyonla bir araya getirdikleri için Başkan Gürkan’a teşekkür ettiler.


HABER-AHA