Balık Avı Sezonu Törenle Açıldı
AHA İZMİR- Büyük umut ve heyecanla beklenen; 2012 Balık Avı Sezonunun başlaması öncesinde Foça Balıkçı Barınağında tören düzenlendi.
Sezon açılışı törenine; Gıda Tarım ve Hayvancılık Bakanı Mehdi Eker, Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Binali Yıldırım, İzmir Valisi Cahit Kıraç, Foça Kaymakamı Adem Arslan, Foça Belediye Başkanımız Gökhan Demirağ, İzmir İl Gıda, Tarım ve Hayvancılık Müdürü Ahmet Güldal, Sür-Koop Genel Başkanı Ramazan Özkaya, İzmir Su Ürünleri Kooperatifleri Bölge Birlik Başkanı Kemal Yılmaz, Ak Parti İzmir Milletvekilleri Aydın Şengül, Hamza Dağ, Nesrin Ulema ve Erdal Kalkan ile birlikte balıkçılar katıldı.
HABER- ZEYNEP GENÇ