Bakırköylü çocuklar Atamıza Mektuplarını Götürecek
AHA İSTANBUL- Bakırköy Belediyesi Basın-Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü, Bakırköylü çocukları 21 Nisan-Cumartesi günü Anıtkabire Atamıza Mektuplarımızı Götürüyoruz etkinliği çerçevesinde götürecek.
23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı Haftası kapsamında Anıtkabir ziyaretini organize ettiklerini belirten Bakırköy Belediye Başkanı Ateş Ünal Erzen, 21 Nisan-Cumartesi günü saat 07.00den hareketle Bakırköylü çocuklarımızın Atamıza yazacakları mektuplarını götürmeleri için Anıtkabiri ziyaret edeceğiz. Çocuklarımız, Atamıza karşı hissettiklerini yazıyla mektuba dökecekler ve Anıtkabir Müzesi Komutanlığına biz de mektupları teslim edeceğiz. dedi.
Basın-Yayın Halkla İlişkiler Müdürü Ruhsan Tezkan da geziye 7 yaş üzeri BAKKART sahibi Bakırköylü çocukların büyükleriyle birlikte katılabileceğini ifade ederek, 21 Nisan günü yapılacak Anıtkabir Gezisinin kayıtları 9 Nisan 2012-Pazartesi başlayacak. Geziye BAKKART sahibi 7 yaş üzerindeki çocuklar anne-baba veya dede-nine refakatiyle katılabilecek. Gezinin kayıtları Belediye Başkanlığının yanındaki ek hizmet binasında yapılacak. Kayıt için gelenler yanlarında BAKKARTlarını ve nüfus cüzdan fotokopilerini getirmeliler.Ayrıntılı bilgi almak isteyenler 414 96 88 numaralı Basın-Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü telefonunu arayabilirler.şeklinde konuştu.
HABER-AHA