Ayhan Varlı; Yapılan dekor, ürüne ve ticarethaneye saygıdır

AHA İSTANBUL - İç mimar ve görsel tasarım uzmanı Ayhan Varlı işletme sahiplerine altın küpe olacak nasihatları sıraladı.

Türkiye her yönü ile büyüyüp gelişirken sadace ürün üretmek ve satmakla gelişimin artmayacağını dile getiren iç mimari ve tasarım uzmanı Ayhan Varlı işletme sahiplerine çok özel nasihatlarda bulundu. 

Her geçen gün işletmelerin çoğaldığı , ürünlerinin müşteri kapma ve  memnuniyeti için teşhir edildiği bu günlerde özel satış mağazalarında reyonlarda yapılan tasarımlar dikkat çekerek müşteri cazibesini artırıyor.  Ürünün kalitesini hissettirmek için verilen dekorlarla sunumda alıcıları etkilemkte. 

Konusunda uzman ve tecrube ile her mekana ayrı bir orjinallik katan iç mimar ve tasarım uzmanı Ayhan Varlı ile yaptığımız söyleşi herkesimin kendine pay çıkaracak bilgilerle dolu. 

Gazetemizin imtiyaz sahibi Mustafa Akbaba: Sizin meslekte kaç yıllık tecrübeniz var. Bu süreçde meslekte neler değişti?

İç Mimari ve tasarım Uzmanı Ayhan Varlı: Yaklaşık 15 yıldır yapıyorum.biz bu işe taş çekerek geldik. Tabiki zorlu ve başarı odaklı çalışmamız gerektiği için kendimi geliştirerek adım atıyoruz.

Mustafa Akbaba: Tasarım yaparken nelere dikkat ediyorsunuz?

İç Mimari ve tasarım Uzmanı Ayhan Varlı:Öncelikle firma sahibinin zevkine göre hareket ediyorum sonra kendi zevkimi de katıyorum. ikisini birleştirerek başarılı bir çalışma çıkarmaya çalışıyorum ve başarılı oluyorum. 

Mustafa Akbaba ; Şu anda Güngören Merter dünyanın tekstil başkenti gibi. Buraya gelenler de genellikle yabancılar. onlar sizin tasarımlarınız görüp kendileri de uyguluyor mu?

İç Mimar ve tasarım Uzmanı Ayhan Varlı: Tabiiki de alıp uyguluyorlar. Bize Almanyadan İtalyadan da talepler oluyor. işte azerbaycan olsun ırak iran olsun elimizen geldiğince yapmaya çalışıyoruz.

Mustafa akbaba: Peki sizin yaptığınız dekor ticari anlamda ürüne ne katıyor?

İç Mimari ve tasarım Uzmanı Ayhan Varlı:Çok şey katıyor. normal bi mağazaya girişle tasarımlı bir mağazanın girişi değişik oluyor. Tasarımlı mağazanın alım gücü normal bir mağazaya göre daha çok müşteri çekiyor.

Mustafa Akbaba: Sizin tarzınız nedir? Ortaçağ dekorları mı yoksa yeniçağ dekorları mı?

İç Mimari ve tasarım Uzmanı Ayhan Varlı: Genel olarak benim kullandığım eski ve modern zamanı harmanlayarak güzel birşey çıkarmak. insanlar hem eski döneme göre istiyor hemde modern olsun istiyorlar. Bunun için harmanlayıp önlerine sunuyorum.

Mustafa akbaba: Bir mağazanın ürününü öne çıkaracak bir dekor yapıyor musunuz?

İç Mimari ve tasarım Uzmanı Ayhan Varlı: Elbette yapıyorum. O görselliği mutlaka vermeliyiz. bizim amacımız insanları tasarımla içeri sokup içerde ki ürünü satın aldırmaya yönelik bi tasarım. yoksa bu kadar başarılı olamazdık.

Mustafa Akbaba: Şu anda ticari olarak sizi çok talep ediyorlardır. İş adamlarına dekora yatırım yapmalarını tavsiye eder misiniz?

Elbette ederim. Yani bunun örnekleri çok var.  Yaptığı harcamayı kısa zamanda toplayıp üzerine maddi ve manevi açıdan çok yardımı oluyor. Böyle bir işe yatırım yapıldığı için gördüğü saygıda çok fazla olacak şekilde artıyor. Yapılan dekor, ürüne ve ticarethaneye saygıdır. 

 

İç Mimari ve tasarım uzmanı Ayhan Varlı'nın yaptığı projeler hem görselde hemde iş kalitesinde kendini ispatlamış projelere imzasını taşıyor. İç tasarımda mekan ile büro tarz çalışmalarınada özel projelerde imzasını taşıyan tasarımlar mevcut.

Ayhan Varlı'nın imzasını taşıyan bazı projeler ve markalar.

Fireşh

Pink Poem 

Divon

Demro

Olivia 

Chip pepper 

Noa noa 

Misscix 

ONDO 

Ugur giyim 

Modacı

Altıyol stayli 

Miss nisa