Avrupa’lı Turistler Kemer’e Geri Dönüyor...

AHA-ANTALYA-(KEMER)-Kemer’in beş yıldızlı otellerinden Palmet Otel bu sene TUİ ile anlaştı. Avrupalı turistleri Türkiye’ye taşıyan TUİ, Kemer’de Palmet Otel’e de çok sayıda Avrupalı turisti taşıyacak. Palmet Resort Otel Yönetim Kurulu Üyesi Köksal Karul, uzun süreçli görüşmelerin ardından bu yıl için TUİ ile anlaşma yaptıklarını ve Avrupalı turistleri Kemer’de Palmet Resort Otel’de ağırlamaktan büyük bir memnuniyet duyacaklarını söyledi.
Palmet Resort Otel Yönetim Kurulu Üyesi Köksal Karul yaptığı açıklamasında, “ Bu yıl iyi bir turizm sezonu bekliyoruz. Öncelikle geçen seneye bakarsak, geçen sene de bizim için kötü değildi. Biz turizmin sorununu sayıda değil, gelirde arıyoruz. Eğer gelen turist sayısı ile gelir de aynı oranda daha yükselirse turizmde hedeflediğimiz duruma geliriz.

Antalya’ya ciddi sayılarda turist geliyor. Ve bu sayının bu yıl daha da arttığını görüyoruz. Umarım artan sayı gelire yansır. Mart ayının ortalarında başlayan yeni sezonumuzda bu yıl TUİ ile anlaştık. Uzun süreçli bir görüşmemizin ardından bu yıl TUİ misafirlerine hizmet vereceğiz. Artık Avrupalı turist yani Hollandalı, İskandinav Ülkeleri, Belçikal’lı, Avusturyalı ve Alman gibi çok sayıda Avrupalı turist Kemer’e gelecek ve otelimizde konaklayacak. “dedi.

HABER: HALİL ÖNCÜ