Aşure Kazanı Sultangazi’de Kaynadı
AHA - HABER- Sultangazi Belediyesi Muharrem ayı nedeniyle ilçenin değişik noktalarında aşure dağıttı. Sultançliği Merkez Camisi önünde aşure dağıtımına katılan Sultangazi Belediye Başkanı Cahit Altunay, Muharrem ayının tüm insanlığa hayırlar getirmesi temennisinde bulundu.
Bereket ve feyzin bollaştığı ay olarak adlandırılan Muharrem Ayı nedeniyle Sultangazi Belediyesi Cuma Namazı sonrasında aşure dağıttı.
Başta Sultançiftliği Merkez Cami’si olmak üzere ilçenin 5 ayrı noktasında aşure dağıtımına halk yoğun ilgi gösterdi.
Sultançiftliği Merkez Camisi önünde aşure dağıtımına katılan Sultangazi Belediye Başkanı Cahit Altunay, Muharrem ayının tüm insanlığa hayırlar getirmesi temennisinde bulundu.