Arenada çim Hokeyi Başladı
AHA- İSTANBUL- Futboldan sonra dünyanın en popüler sporu olan Çim Hokeyi artık Parlayan Yıldız Avcılarda da oynanmaya başlandı. İstanbul’da bir ilke imza atan Avcılar Belediye Başkanı Mustafa Değirmenci, önümüzdeki günlerde başlanacak olan çim hokeyi turnuvası için antrenmanlara start verdi.
Çim hokeyi takımına 12- 14 yaş arası öğrencilerin alınacağını belirten Başkan Değirmenci, Haziran ayında yapılacak bir aylık eğitimden sonra 20 ilköğretim okulu arasında bir turnuvanın düzenleneceğini söyledi.
Avcılar Belediye Spor Müdürü Osman Topaloğlu nezaretinde Marmara Üniversitesi Beden Eğitim öğretmenleri tarafından öğrencilere ilk etapta çim hokeyinin teknik özellikleri anlatılarak oyunun nasıl oynandığı öğretiliyor. Arena’da antreman yapan öğrenciler çim hokeyine erken alıştı. Turnuva öncesi ilk hazırlıkları öğretmenler eşliğinde yapan öğrenciler sanki 40 yıldan beri çim hokeyi oynamış gibi oyun kurallarını tatbik ettiler.
İlk Turnuva Okullararası
Çim Hokeyinde ilk turnuva okullar arasında yapılacak. Avcılardaki 15 ilköğretim okulunun katılacağı turnuvada üç gurup halinde olacak. Takımların yapacağı maçlar sonucunda ilk iki takım bir üst tura çıkacak. İlk üç’e giren iki takım ise sonradan bir üst tura çıkarak 8 takım olacak. Bu takımlar ise çeyrek, yarı maçları oynayarak finale çıkacak takım belli olacak. Final Maçları Ambarlı Arena’da gece oynanacak. İlk kez oynanan çim hokeyi maçlarına ilginin büyük olacağı belirtiliyor.
HABER- İdris BAYRAKTAR