Aliağa Petkimde Tek Hedef Play Off..
AHA İZMİR- BEKO Basketbol Liginde taraftarlarına tarihinin en başarılı sezonunu yaşatan Aliağa PETKİM, 11 Nisan Çarşamba günü Aliağada Pınar Karşıyaka ile oynayacağı İzmir Derbisine hazırlanıyor.
Aliağa Spor Kulübü Başkanı Uğur Eren, Bu sezon, Basketbolda tarihimizin en başarılı dönemini geçiriyoruz. Karşıyaka maçını da kazanarak tarihimizde ilk kez Play Offa kalmak istiyoruz dedi.
ALİAĞA PETKİMDE HEDEF; PLAY OFF
Hafta sonu Erdemiri deplasmanda 65-55 yenerek taraftarını sevince boğan Aliağa Petkimde hedef şimdi Çarşamba günü oynanacak Pınar Karşıyaka maçı. Yeşil Beyazlı takım, 11 Nisan Çarşamba günü saat 18.00de Aliağada oynanacak karşılaşmadan galip ayrılarak ilk kez Play oflara kalmak istiyor.
BAŞKAN EREN; ALİAĞAYI BASKETBOL KENTİNE DÖNÜŞTÜRDÜK
Aliağayı basketbol kentine dönüştürdük diye konuşan Aliağa Spor Kulübü Başkanı Uğur Eren, Beko Basketbol liginde üst düzey oynayan takımlardan biriyiz. Aliağada muhteşem bir basketbol sevgisi var. Canlı yayınlanan karşılaşmalarda dahi evimizde ortalama 2 bin 500 basketbolsever takımımızın yanında oluyor. Beko Liginde seyircisi olan ender takımlardan biriyiz. Takımımızın ligde aldığı başarılı sonuçlar, özellikle gençlerin ve çocukların basketbola ilgisini her geçen gün arttırıyor. Aliağa, adeta bir basketbol kentine dönüştü. Çarşamba günü evimizde Pınar Karşıyaka ile oynayacağız. Öncelikle centilmence bir maç olmasını diliyorum. Bu maçta sahadan galip ayrılırsak büyük ölçüde play offu garantileyeceğiz. Tüm taraftarlarımızı bu karşılaşmada yanımızda görmek istiyoruz dedi.
HABER-AHA