Aktepe Enver şengelir’i Yalniz Bırakmadı
Çorlu Pazarcılar Odası Başkanı Enver Şengelir 3 yıl önce geçirdiği trafik kazasından sonra ileri derecede enfeksiyon rahatsızlığı sonucunda Çorlu Devlet Hastanesinde tedavi altına alındı.
Başkan Enver Şengelir’i hastanede Çorlu Esnaf ve Sanatkarlar Odası Başkanı Feyzullah Aktepe ziyaret ederek geçmiş olsun dileklerinde bulundu. Aktepe Başkan ENVER Şengelir’in bir an önce sağlığına kavuşarak başarıyla sürdürdüğü görevinin başına dönmesini temenni ettiğini ifade etti. Aktepe yaptığı açıklamada; “Başkanın sağlık durumu ve morali çok iyi. İnşallah bir an önce iyileşir. Şu an kaygı verici bir durum yok. Tedavisi 15 gün daha devam edecek. Kendisine acil şifalar dilerim” Dedi.
Çorlu Pazarcılar odası Başkanı Enver Şengelir’de ziyaretten duyduğu memnuniyeti bildirdi. Ziyarette Çorlu Esnaf ve Sanatkarlar Oadası Başkanı Feyzullah Aktepe’nin eşi Şaziye Aktepe ve Madeni Eşya elektrikli ev aletleri sanatkarlar odası Başkanı Rüstem Duman’da hazır bulundu.
AHA-ABDURRAHİM YILDIRIM