57 Yıl Sonra Devlet Hastanesine Kavuşuyor...
AHA-HAKKARİ-(ÇUKURCA)-Ankara'dan Hakkari'nin Çukurca ilçesine gelen Hakkari (AKP) Ak parti Millet vekili Abdulmutalip Özbek, Sağlık Bakanlığı yapı daire başkanlığında görevli inşaat mühendisi Yusuf Yeşilbağı, Hakkari İl sağlık müdürü Osman Eren Karpuzoğlu ve beraberindeki bir heyetle sabah saatlerinde ilçeye gelerek bir takım incelemelerde bulundu.
Çukurca Belediye başkanı Mehmet Kanar ve (AKP) İlçe başkanı Halil İbrahim Yıldız ve vatandaşlar tarafından karşılanan heyet devlet hastanesinin yapılacağı yerlerde bir takım incelemelerde bulundu.
-Belediye başkanı Mehmet Kanar İlçeye yeni yapılacak devlet hastanesi için belediyeye ait olan 7 metre kare araziyi tahsis etti.
Çukurca belediye başkanı Mehmet Kanar yeni yapılacak olan hastane için belediyeye ait olan 7 Bin metrekareye yakın olan araziyi ilçenin acil ihtiyacı olan devlet hastanesi için tahsis etmeye hazırız. Tek istediğimiz ilçemize bir devlet hastanesinin yapılmasıdır. Biz belediye olarak elimizden gelen her şeyi yapmaya hazırız. Dedi.
Konuyla ilgili bilgi veren AK Parti Hakkari Milletvekili Abdulmutalip Özbek, yeni yapılacak hastane için uygun görülen 3 yeri bakıp bir takım inlemelerde bulunduk. Bizlere cazip bir teklif sunan belediye başkanımıza teşekkür ediyoruz. Var olan bütün teklifleri değerlendireceğiz. "Bu hizmet hepimiz içindir. Gerek ilimiz gerekse ilçelerimizin bu gibi hizmetlere ihtiyacı var. Bu konuda vatandaşlarımızın da duyarlı olması gerekir. Gerek eğitim gerekse sağlık konusunda bizlerde elimizden gelenini yaparak, bağışlarda bulunarak bu gibi hizmetleri kentlerimize getirmeliyiz. Bu gibi hizmetler hepimiz içindir" Çukurca’ya 57 Yıl sonra devlet hastanesine yapılması sevindirici ve vatandaşlar için en ufak bir hastalık için başka yerlere gitmesine gerek kalmayacak. Çukurca’ya her türlü imkanların sağlanması için elimizden her türlü hizmetleri yapmaya hazırız. Dedi
NECMİ ERTUŞ