381 Polis Adayı Mezun Oldu

AHA İSTANBUL- Şükrü Balcı Polis Meslek Yüksekokulu 2011 –2012 eğitim öğretim yılı 10. dönem mezunlarını verdi.


Mezuniyet törenine İstanbul Valisi Hüseyin Avni Mutlu, İl Emniyet Müdürü Hüseyin Çapkın, Küçükçekmece Belediye Başkanı Aziz Yeniay ve çok sayıda davetli katıldı.


Saygı duruşu ve İstiklal Marşı’nın ardından, “Bugün okulumuz için gurur günlerinden biridir” diyerek konuşmasına başlayan İstanbul Valisi Hüseyin Avni Mutlu, “381 öğrencimizi uğurluyoruz. İnanıyorum ki sizler de bu gururu paylaşmak için buradasınız. Bu kutsal mesleğe bugün ilk adımlarını atacak olan gençlerimizi kutluyorum. Sizler bu ülkeye hizmet etmek ve halkın huzurunu, güvenini sağlamak için bu okula kayıt oldunuz. Ve gerçekten onurlu bu mesleğe memur olarak adım attınız. Milletimize adil, güvenli, tarafsız hizmet vereceğinize inanıyoruz. Mesleğinizi en iyi şekilde icra edebileceğiniz bilgileri okulunuzdan aldınız. Gerektiğinde canınızı bu memleket uğruna feda edeceğinize yürekten inanıyorum. Bu vesile ile şehitlerimizi rahmet ile anıyoruz. Halkımız için 24 saat aralıksız çalışacaksınız. Sizleri yetiştiren öğretim görevlilerini gönülden tebrik ediyorum. Siz pırıl pırıl gençleri mezun edebilmek için bilgilerini sizlerle paylaştılar. Emeği geçen tüm eğitim kadrolarına, değerli çocuklarımızı yetiştiren velilerimize çok teşekkür ediyorum” İfadelerini kullandı.

İl Emniyet Müdürü Hüseyin Çapkın ise konuşmasında, “381 gencimiz yeni bir mesleğe adım atıyor. Hepsini tebrik ediyor başarılar diliyorum. Gençlerimizin yarısı İstanbul kadrosunda olacak” diyerek gençlere öğüt verdi. Çapkın öğüdünde şunları söyledi; Seçtiğimiz meslek çok kutsal adalet dağıtan meslektir, Atatürk’ün bir sözü var. İcra eden ifa edenden daha güçlüdür, bu yüzden hep dikkatli vicdanlı ve adaletli olmalısınız. Kendinize yapılmasını istemediğinizi başkasına yapmayın. İş ve başarı odaklı olmalısınız. Çıktığınız bu hayat yolunda sizlere engin başarılar diliyorum.


10. dönem mezunlarının dönem birincisi Sultan Taş, bugün burada edeceğimiz yemine teşkilatımız için en iyi şekilde çalışacağız. Bizler teşkilatımıza gençler olarak geliyoruz. İki yıllık bu serüvenimiz bugün sona erdi. Buradan aldığımız eğitimlerle vatanımıza milletimize hayırlı olmayı diliyoruz, cümleleri ile mesleğine başlamanın mutluluğunu dile getirdi.


Konuşmaların ardından öğrenciler Kafkas dansı gösterisi sundu. Dansın ardından dereceye giren öğrencilere Vali Mutlu, Hüseyin Çapkın ve Küçükçekmece Belediye Başkanı öğrencilere diploma ve hediyelerini verdiler.


10. dönem mezunlarının yemin ederek görevlerine ilk adımı atmaları ile tören son buldu.

HABER- AHA