3 Bin Kişiye Aşure

AHA EDİRNE - Keşan Belediye Başkanlığı Muharrem Ayı nedeniyle 7 Aralık 2012 Cuma günü Aşure dağıttı.

Saat 12.20’de Keşanspor Düğün Salonu önünde başlayan Aşure Dağıtım töreni öncesi konuşan Keşan Belediye Başkanı Mehmet Özcan, kültürümüzün bir parçası olan Aşure Ayı’nda vatandaşa bu geleneği yaşatmak için Aşure dağıtımına başladıklarını belirterek “Allah kabul etsin bu geleneğimiz de binlerce yıl yaşasın” dedi.

Daha sonra Keşan Belediye Başkanı Mehmet Özcan eşi Şengül Özcan,CHP Keşan İlçe Başkanı Ufuk kanışkan, CHP Keşan Kadın Kolları Başkanı Ülfet Ürkmez, Belediye Meclisi üyeleri Ercan Ersoylu, İsmail Özkan,Nurettin Soysal,Alemdar Özbay, vatandaşa aAşure dağıttı.

Aşure ayı nedeniyle saat 12.00’den itibaren toplam 3 bin kişiye Aşure dağıtımı gerçekleşti.
Vatanadşlar Aşure nedeniyle Keşan Belediye Başkanı Mehmet özcan’a teşekkür ederek “Allah kabul etsin “dediler.