25 Yıldır Elektrik Direği İle Yaşıyorlar

AHA BATMAN- Batman'ın en eski mahallelerinden Çarşı Mahallesi 714. sokak üzerinde bulunan  iki katlı bir dairenin balkonunda bulunan  TEDAŞ’a ait elektrik direğiyle 25 yıldır yaşayan Aslan ailesi, “25 yıldır bu direkle birlikte yaşıyoruz. TEDAŞ’a ait elektrik direğinin kaldırılması için sadece bir kez başvurduk. O başvurumuza da herhangi bir cevap alamadık” dedi.


BİZ ALIŞTIK ARTIK


25 yıldır elektrik direğiyle içi içe yaşayan Osman Aslan, “zamanında  evimiz tek katlıydı. Eve ikinci katın inşaatını atınca elektrik direği balkonda kaldı. Tam 25 yıldır hiçbir elektrik tehlikesi geçirmedik. Allah’a şükür biz de direğe alıştık. Kaldırılsa da olur kaldırılmasa da olur. Elektrik direğinin bize bir zararı yok” dedi.


MAHALLE SAKİNLERİ DİREĞİN SÖKÜLMESİNİ İSTİYOR


Çarşı Mahallesi sakinleri elektrik direğinin bir an önce kaldırmasını istedi. Mahalle sakinleri, “yıllardır bu binanın balkonunda elektrik direğiyle bu insanlar iç içe yaşıyor. Direk hem görüntü kirliliği hem de tehlikeyi beraberinde getiriyor” dedi. Yetkilileri konuya duyarlı olmaya davet eden vatandaşlar direğin bir an önce balkondan kaldırılmasını istiyor.


 


HABER- ŞEHMUS USTABAŞI