“ucuz Satılan Ekmek Undan Zarardır”

AHA-ISPARTA-Lokantacılar, Fırıncılar ve Kasaplar Odası Başkanı Nuri
Erdeğer, ekmek rekabeti konusunda vatandaşların seçici olmasını istedi.

Isparta Lokantacılar, Fırıncılar, Kasaplar Odası Başkanı Nuri Erdeğer, ekmekte yaşanan rekabet olayında esnafın mutlaka böyle bir şeye ihtiyacı olduğundan rekabet işine girmiş olabileceğini söyledi.

“ISPARTA EKMEĞİ GİBİSİ YOK”

Oda Başkanı Erdeğer, konu ile ilgili olarak yaptığı değerlendirmede; “Bilindiği gibi ilimizde ekmekçilerde bir rekabet söz konusu. Geçtiğimiz ayın 24-25’inde İstanbul’da bir gıda fuarına katıldık. 50 tane esnaf arkadaşımızı götürdük. Ve oraya giderken dinlenme tesislerinde durduk. Ekmekleri gördük. İnanın ki Isparta’nın ekmeği gibi yok.

“UCUZ SATILAN EKMEK UNDAN ZARARDIR”

Bilindiği gibi ilimiz Isparta’da ekmekte rekabet var. Halkın da seçici olması gerektiğini düşünüyorum. Zira 1.25 TL’nin altında satılan ekmekler anaparadan, undan zarardır. Pidecilerimizde de rekabet var. Bazı yerlerde 1.50 TL, bazı yerlerde 1.75 TL. Kıyma olmuş 24.00 TL. Halkımızın bu konuda seçici olmasını istiyorum.

“GEREĞİNDEN FAZLA UCUZ OLAN
ŞEYDE BİR SIKINTI VARDIR”

Esnaf belki bilgisizliğinden, belki yoksulluğundan, belki rekabet olayından ucuz verebilir. Ucuz olan şeyde mutlaka bir sıkıntı olduğunu düşünüyorum. Halkımızın kalite için esnafımızı teşvik etmesini istiyorum. Halkımızın özellikle gıda konusunda, kasaplar, fırıncılar, lokantacılar, kebapçılar, yufkacılar, simitçiler, yaklaşık 11 gurup esnafımız şu anda halkın, bakkalın haricinde gıdasını temin eden bir gurup.

“HALKA HİZMET, HAKKA HİZMETTİR”

Bu yüzden halkımızın seçici olmasını istiyorum. Bilindiği gibi biz göreve yeni geldik. Geçtiğimiz ay yapılan odamızın genel kurulunda seçilerek bu görev bize tevdi edildi. İnşallah Allah utandırmaz, yönetimimizle birlikte, esnafımızla birlikte halkımıza en iyi şekilde hizmet ederiz. Halka hizmetin Hakka hizmet olduğunu düşünüyorum” dedi.


HABER: YUNUS ÖZLER